TryckDig! Ett erbjudande!

Jag har äntligen gjort mig en egen personlig kalender ifrån Tryckdig.se



Alltså jag väljer själv hur den skall se ut, innehålla, viktiga datum bilder och färg.
Helt Kanon!
Och jag längtar såååå Efter resultatet!
Dessa standar Almanackor som finns i butik , kan jag tycka är väldigt tråkiga..
Och jag har länge gått i tankarna att göra en skräddasydd just för mig och mina behov.
Och nu kände jag att det verkligen var dax att pröva detta!
Vem är inte i behov av en Almanacka?
Alla kan jag tycka..
Oavsett om du studerar, jobbar , mamma ledig eller arbetslös.
Alltid har du ju grejer som skall kommas ihåg.
Med Almanackan hos Tryckdig.se
Kan du helt skräddasy den till just dina behov.
Du kan Välja:
*När kalender året skall börja.
* Hur dina VeckoUppslag skall se ut
* Lägga in När dina vänner och bekanta fyller år eller andra viktiga Datum.
Och som grädde på moset, Ja då väljer du färg Text bilder och omslag!



Kan det bli bättre?
Nä....
Som Standard i Almanackan har du:
  • standard filofax format, A5 dvs. 140 x 210 mm och är ca 12 mm tjock. Smidigt att få ner i väskan eller hålla i handen. Men du får också ner alla dina viktiga anteckningar !
  • Tolv månaders Veckoplanering med VALFRI startmånad och löper ett år från valt startdatum
  • Skyddsomslag i frostad plast. Alltså så tål den lite slit och släng:)
  • En  20 cm lång linja finns tryckt på insidan av omslaget, Kanon säger jag !!!!
  • På två hela uppslag kan du välja att lägga bilder, så att du kan få din personliga touch på din Almanacka.
  • Veckouppslagen designar du med färg linjer och valda rutor så som tex  "veckans att göra" Veckans träning" Dessutom Lägger du lätt in dina vänner, familj och bekantas födelsedagar.. Inte värt att missa! Hihi
  • Går du i skola? Ja men visst! Kryssa i rutan och Vips! SÅ har du schema med dig! Smidigt och enkelt!
  • Så klart så finns årsöversikt över nästa år sant 4 Rutiga 4 randiga och 4 blanka sidor för dina anteckningar och 6 hela kontaktsidor för Adresser och Telefonnummer



Om  att göra min Egna Almanacka tycker jag :

Roligt enkelt och personligt!

Det tar cirka 5-10 minuter att göra din Almanacka.
Och skulle du behöva hjälp så har dom sin Hjälpreda Jocke på plats.
Han Guidar igenom alla olika steg för att just du ska kunna skräddasy din egna!

Jag valde att utforma min lite mer "Affärsmässigt"
För att hålla kolla på mina beställningar betalningar osv.
Självklart vill jag ha min son med mig JÄMT. Så därför valde jag att ha 2 uppslag med bilder av just honom.

Massor av födelsedagar skrev jag ocå in,ett och ett annat viktigt datum.
Och färgsättningen....
Detta är så jag valde min Almanacka Rosa... ( Har fastnat lite för färgen )

På den näst sista sidan kan du välja diverse tillval som tex:
Självhäftande Visitkortsficka
Självhäftande plasthörnsficka
Smart snodd för att binda ihop almanackan

Som sagt möjligheterna är Enorma och Som om detta inte vore Nog!!!

Tryckdig.se Ger dig här HELA 15% rabatt så just du kan göra dig din egna Almanacka! Gilla dom på Facebook och ange sedan rabattkoden TD15 i beställningen !
Är det inte fantastiskt!

Så? Vad väntar du på! Testa ! Du kommer inte bli besviken!
Självklart så kommer jag visa upp min när den dimper ner i brevlådan..

Jag tror jag är kär redan nu! :)


Stort Tack till
Tryckdig.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0