Byte och bankprat!

oj blogg.se har byt utseende.
Gillar förändringar jag :)
Snyggt ju!
Är lite trött på detta med pengar och auotgiro..
Pang så försvinner pengar..
Men får hoppas våran bankdam fixar de här:)
Och ja  förlåt att de varit så tyst, men jag har haft sån ryggvärk att jag helt enkelt inte orkat/klarat av att skriva här..
Kanskr skulle gå smidigar med en ipad. lätt och bra.
Känner fortfarande av ryggen, men en hel natts sömn har nog gjort sitt ändå...
skönt!
så nu kan jag kanske skriva lite mera:)
ska ta kort på  mina underbara tulpaner ja fick när jag fyllde år , och så kommer en en bild på en pläd jag virkat på beställning.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: gillade med de nya utseendet :)

jag tar de lugnt. har kört två diskmaskiner och plockat i ordning lite. kollar nu på äntligen hemma och svarar på era kommentarer :)



händer i helgen då?

trevlig helg ♥

2012-01-27 @ 15:15:53
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

jag gillar inte alls det nya utseendet, vart är listorna liksom ^^

2012-01-27 @ 21:40:13
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: ullie

jo men eller hur .. va snyggt faktiskt ast ja fick leta lite innan ja såg va jag sklle logga in m ej hihih o sen trodde jag att jag tog fel sida =) men fint



ville bara kika in o önska dej en trevlig helg . hoppas du hittar på något skoj . själv blir det rätt lungt för att bli något piggare kram kram

2012-01-28 @ 00:53:14
URL: http://weberskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0