Kappahl på nätet.

Det var en trevlig tös som via kommentar till detta inlägg lämnade några tips på butiker på nätet
Och hör o häpna
Man kan handla ifrån Kappahl med!!
Här är man med och vaken?? Öööö nä!
Men de komiska i de hela..
Vi i Oskarshamn....
Mmmm jo ..
Vi har typ Kappahl och lindex, och ja några flera, men små...
Nu när dom bygger ut till stora lokaler..
Haha då hittar jag online möjligheten!
Men alltså vad ska man göra när det faktiskt inte finns några pojk kläder , ( inga kläder till mig heller förvisso)
Då måste man ju vända sig åt annat håll, eller hur!?
Nä jag är glad! Detta är sååå bra!
Fraktkostnaden är oavsett hur mycket du handlar för bara ynka 39:-!
Och dom har avisering till både sms och e-post!
Kanon! så att man inte missar sin leverans på grund av sena brevbärare! ;)
Så kolla in du kanske kan fynda som jag ?
3 för 2
Body 79,50:-/st

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vilka söta :)

2012-03-25 @ 10:07:47
URL: http://linnealiebig.blogg.se/
Postat av: Esmeralda<3

Vad gott detdär ser ut att vara:D

2012-03-25 @ 12:18:16
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0