Twilight- Breaking dawn.

Ja som rubriken lyder så har jag änligen sett Twilight - breaking dawn, Ja första delen..

Och visst jag skulle ljuga om jag sa att jag INTE hade förväntningar, för oj oj vad jag trodde tyckte och tänkte...

Jag är inte hysterisk i filmerna, med det inte sagt att jag inte älskar dom:)

De e verkligen bra!

Men jag trodde att man skulle få lite mer händelser i filmen , lite mer som 3:an..



Alltså dessa filmer är helt kanon gjorda tycker jag, de innehåller så mycket.
Förbjuden kärlek
Vänskap
Spänning
Äventyr
Och en total kärlek och lycka..

Ja man kommer verkligen in i filmerna på ett konstigt sätt:)

Bella Cullen - Kristen Stewart
Edward Cullen - Robert Pattinson
Jacob Black - Tylor Lautner

Kanon som vanligt! Dessa skådespelare är som gjorda för sina roller och
Nu kan man bara invänta andra delen i Breaking Dawn...

Vänta vänta o vänta....

Har ni sett dessa filmer?
Vad tycker ni om dem?

Kommentarer
Postat av: Melissa - I'm not what you expected!

Svar:

hehe ja okej, bra med pinkod ifall :)



boken är MYCKET bättre, vart extremt besviken på filmen :(

2012-03-18 @ 15:05:51
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Elena

Jag måste också se den någon dag, har sett de andra filmerna.

2012-03-18 @ 20:26:41
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: we will never walk alone-Bli veckans blogg!

Jag såg den första...tyckte inte den var mycket att ha...

2012-03-18 @ 22:19:41
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0