Yajo!

http://yajo.nu
Tänkte tipsa om en sida som heter Yajo, det är en bloggsida man får fler besökare av.
Jag är själv medlem på yajo .
Sidan är verkligen toppen! Det går ut på att man ska försöka samla så mycket poäng som möjligt!
När du skriver ett inlägg på din blogg kan du länka inlägget på yajo.
Då klickar medelmmar från yajo in på din blogg så dom får ett poäng.
Och så gör nog du också.
Genom att klicka på andras bloggar får du också poäng!




Det år till så här:
1. Du får nya besökare på din blogg.
2. Du får 1 poäng av att klicka in på andras bloggar  som är länkade på yajo
3. Det är gratis att bli medlem.
4. Du får 10 poäng när du blir medlem.
5. Det finns även en " Mest Aktiva " lista, en tjej som varit medlem knappt en hel dag hamnade redan på andra plats!

Vill du kanske ha tillgång till fler saker och ligga före ett steg alla andra?

- Köp JAJP!
1. Du får 5 poäng extra varje vecka.
2. Varje gång du klickar på en blogg får du 2 poäng istället för 1.
3. Du får prova nya saker före alla andra!

För ynka 10:- får du tre månader!!!



Kommentarer
Postat av: REBECCA

sv: jaha, jag trodde det var hennes, för jag kände igen det så väl och jag bakar ofta från leilas:)



va smart! det är kul med sådana sidor:)

2012-03-31 @ 18:05:24
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/
Postat av: J E N N I F E R

Bra tips!

2012-03-31 @ 23:00:52
URL: http://honjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0