4 år !!!

( Bild lånad ifrån aftonbladet )

Du kan läsa om en liten pojke.
Han är 4 år....

4 ÅR!!!

Han trillar tragiskt nog 7 meter efter att åkt på ett räcke till en rulltrappa :O

Jag bara undrar:

Hur kan en 4 åring vara själv vid en rulltrappa i ett köpcenter?
VART är föräldrarna?
Varför såg INGEN att han åkte på räcket?

Nä jag kan inte fatta de! Hur kan detta hända?
I slutet av texten står det :

"Magnus Bergman är ansvarig för Liljeholmstorget.

– För mig ter det sig märkligt, vi har följt alla regler när det gäller räcken och så vidare, säger han.

Ska det här kunna hända?


– Hela byggnationen är ju godkänd enligt reglerna. För att veta hur olyckan har inträffat måste vi invänta rapporten av vad som hänt, säger han."

 

 

4 år!!!


För att läsa hela artiklen klicka här


Kommentarer
Postat av: Anna

Men gud.. :(



sv: Igår badade och solade jag med några tjejer från klassen! Själv då? Hittade du några kläder? Kramar :)

2012-05-26 @ 10:14:15
URL: http://aannaf.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack! Detsamma, fast lördag! <3



Fy vad hemskt!!!!

2012-05-26 @ 10:37:12
URL: http://ninanella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0