Hemlisvän<3

Bytet i Virkgruppen pågår för fullt och jag har fått fyra hemliga kommentarer:)


1. vi gillar nästan samma färger på garn, i bokväg är det samma och plantera :) Detta skall bli kul

2. Sitter och planerar ditt paket. Men har en undran bor du i hus?

3. Har du balkong ? Du gillar ju saker som växer därför måste jag fråga hihi..... kram

4. Du skriver att det skulle vara kul att göra ett riktigt smycke. Är det silver smide du tänker på eller vill du göra smycken av pärlor ? En massa frågor du blir nog inte klok på detta :)

Du gillar att läsa recept jag älskar att baka :)

5. Jag har många järn i elden. Inte bara 1 hand arbete igång utan 6 olika.....

6. Jag bor 369 km från dig

7. Gillar du trattkantareller ?? jag älskar kantareller :)



Svar på fråga 4 : Det är både och jag gör lite skyddsänglar, men vore kul att någon gång kunna " avancera" :)
Men visst fina pärlor är inte heller fel:)
Ne du min kära hemlisvän jag blir inte klok på detta :P Men spännande är de!

Okej, får erkänna att jag älskar att baka jag med...
Fast man inte borde:)

Svar på fråga 7 : Jag älskar skogens guld! <3  gillar den mesta  svampen man hittar i skogen:)


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

låter spännande! :)

2012-03-07 @ 13:09:48
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: hemlis



Gillar du trattkantareller ?? jag älskar kantareller :)

2012-03-07 @ 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0