Tävling i samarbete med Lantlig dekor!

"Jag tävlar hos Isacsmamma om ett presentkort hos lantligdekor.nu"

Nu är det dax igen, och denna gången har jag fått äran att tävla ut
Ett presentkort på 300:- till en av er läsare.

Lantlig dekor Tillhandahåller Snygga och fina ting i olika Stilar, så som Shabby chic!
Gillar du fina,  romantiska eller shabby chic så har Lantlig dekor inredningsprylarna Just du vill ha!
För att ha chansen på ett Presentkort :
♥Besök Lantlig dekor och kolla vad just DU skulle köpa om du vann presentkortet. Länka sedan de i en kommentar till mig,
♥Tipsa om tävlingen i din blogg Låna bild och kopiera texten under
och lägg upp i din blogg eller tipsa på Facebook.
Länka även de produkter du vill vinna i ditt blogginlägg eller på facebook.
Och lämna länk i en kommentar.

Tävlingen avslutas Tisdagen
24 april kl 00:00

Vinnaren meddelas här i bloggen, så lägg gärna till mig på Bloglovin så missar du inte när
vinnaren dras samt nya tävlingar!

Kommentarer som inte har med tävlingen att göra hänvisas till andra inlägg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0