Finns bara 1 Ord! Smidigt!

Jag brukar handla på nätet, ja okej OFTA:)
 
och jag har börjat använda mig av en kanon butik
 
Zalando
 
Jag tycker att det är smidigt att handla där, just för att den är sååå lätt!
 
Du kan välja på att titta på alla kläder, för både män och kvinnor samt barn.
men även skor accessoarer och till hemmet.
Skor occh smink, ja listan är lång! 
 
Men oxå välja utefter DINA egna önskemål så som färg, storlek och märke, vill säga 800 olika:)!
 
Jag har så klart kollat in produkter som är på väg med DHL till mig!
 
Pink loop Jerseyklänning
 139:- 
 
Jane Norman Plånbok
109 :-
 
 
Vila Giorna Jerseyklänning
179:-
 
Dessa är så klart ett urval av vad som finns, men även de jag väntas  få hem inom någon dag:) jag valde Kortbetalning o pang iväg ! 
Jag tycker även att det är smigit just för det är  30 dagars returrätt, du kan ta hem och prova 
För dom har har även GRATIS frakt OCH retur
 

Jag är begränsad att handla i butik, vilket gör det sååå smidigt att få det till dörren:)
Skor!!! Dom har MÄNGDER - 22000 olika skomodeller
 
Behöver jag säga att de snart är på väg ett gäng hit ?
 
 
Ett tips! Innan du lägger din beställning, regga dig för deras Nyhetsbrev - då får du nämligen 100:- rabatt på din order! 
 
Bra va!
 
Klicka här för att Komma till Zalando!
 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

åh va snygg den översta klänningen va =)

2012-07-06 @ 11:28:23
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Camilla

Hej!
Jag har också precis börjat köpa kläder från Zalando. Första beställningen blev inte helt bra för allt utom en tröja var för litet, men andra gången blev det kanonbra. Jättesmidigt att skicka tillbaka också. Kram

2012-07-07 @ 00:33:56
URL: http://camillamelcker.blogg.se
Postat av: ullie

gillade trean grå klänningen

Hoppas din dag varit ok ? här e bra bara trött kom hem nyss från jobbet

kram kram

2012-07-10 @ 21:46:12
URL: http://weberskold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0