En kulig Lista!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
ett par leggins och en grön tunika.
Vad använder du just nu för skor: precis i skrivandet stund? foppatoffel!
Favoritfärg på kläder: Svart svart svart så klart!!!

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag och barnafadern!
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: En drink? hm Malin
Du gick på bio med: Min lillebror och jag var på Harry potter!
Du gick på stan med: Min son
Skällde på dig: Oj oj ja du , de är faktiskt länge sen nu. eller skall man säga sambon... ( han hade ett rysligt humör i helgen)

Senaste
Låt du hörde:
Du hade tid - Lars Winnerbäck
Film du såg: xXx - Gick på 4:an i lördags *Van Disel*!
Mat du åt: Ja de e nog spagetti och köttfärsås
Kram: Min Son
Puss: Min Son
Fest: Oj, De var ett bra tag sen!
Känslan: "jag är trött"
Ilska: senast jag var ilsken är exakt 10 minuter sen! På kundtjänst för mitt bostadsbolag!

Resa: I somras var jag För första gången på Gotland
Glädje: Jag är för det mesta glad (när jag inte är arg)
Boken du läste: Sista boken?  Hmmm.. Någongång  år 2004
Personen du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Barnafadern
Gången du åt en 7-eleven korv: Tror jag aldrig att jag gjort :D
Gången du var utomhus: För ca 3 timmar sen
Gången du sov: I natt :P
Gången hela din familj åt middag tillsammans: hm, 8 januari
Saken du köpte:
Majskrokar

Om dig

Ålder: 26
Smeknamn: Misshute!
Syskon: en storasyster, en lillasyster, en lillebror
Bra egenskaper: Jag är rättvis och ENVIS!
Linje/klass: Hotell och resturang
Hårfärg: Rödbrun
Ögonfärg: Grön/gula
Skostorlek: 40. Ibland 39 ibland 41

Kommentarer
Postat av: malin

Åh tack så mycket! <3 Du anar inte så mycket det betyder :')

2012-01-16 @ 17:38:56
URL: http://mauolin.blogg.se/
Postat av: MyzaaN;

haha min sambo hade också ett rysligt humör i helgen :P

haha nej jag tänker inte bli sådan iaf :P jag ska vara snäll och glad :P

kommer ihåg en tant när jag skulle handla på ica skulle bara köpa Chic och var lite stressad till bussen, då var där en tant med sin rullator som såg att jag var stressad så hon sa att jag fick gå före. för artighetens skulle fråga ja är det säkert? Ja sa hon och sa att hon hade ju en stol att sitta och vänta på ...det hade ju inte jag :P hahah så söt hon var :P

2012-01-16 @ 17:48:31
URL: http://myzaan.devote.se
Postat av: KeyYo- skall tas med en nypa salt!

ETT PAR LEGGINGS OCH EN GRÖN TUNIKA HADE JAG OCKSÅ PÅ MIG IDAG :O SCARY BANANAS.

_____________________________________________________

KeyYo - NY VIDEOBLOGG UTE! "Kan du gilla min bild på facebook?! / Det blev jättefint...bitch...". In direkt och kolla! Du kommer inte bli besviken!

2012-01-16 @ 18:09:27
URL: http://keyyo.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

Nu är kvällensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom . om inte så finns det en ny chans igen :)

2012-01-16 @ 18:49:27
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv; synd tycker jag. Asså? :P haha

2012-01-16 @ 22:42:11
URL: http://busted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0