Android 4.0


Samsung Galaxy S2 äger jag nu, eller har gjort i över ett  halvår..
Jag hade tidigare Iphone 4 och har väl haft sen urminnes tider:P
Nu i dagarna (läs tisdag) släpptes uppdateringen från samsung dvs
4.0 Ice Cream Sandwich

Glad i hågen hoppar jag ur sängen tar en kopp kaffe o ska uppdatera telefonen..
Och de GÅR INTE!!!
Det finns ingen uppdatering...!!!!
Va?!
Spånar o spånar på nätet, dom andra kan ju uppdatera..
Det går en stund och flera börjar skriva in om att de faktiskt inte finns någon uppdatering trots alla gjorda steg med fabriksåterställning osv...
Då visar de sig att dom som har tre..( vet inte hur de är med övriga operatörer)
Dom får snällt vänta till vecka 13!
Men snälla, varför?
"För att uppdateringen ska anpassas till Tres unika nät"
Men hallå..
Ja jag blir irriterad, bara för att man låser upp sig till en specifik operatör, ska man behöva vänta ännu länge på en uppdatering.. För att dom ska lägga in sin reklam.
Jag gillar tre, jag tycker att dom har de bästa priserna för just mitt användande, men de e sånt här som gör att man blir lite lack!
Man har ju väntat på att uppdateringen ska släppas o så skall man vänta ÄNNU längre!
Ne skärpnning tre
Ni som har kunnat uppdatera era telefoner till Android 4.0 ICS
Vad tycker ni hitintills?
Är den värd att suckta efter  eller ska man vara nöjd med de man har?
Jag läser både ris och ros om Android 4.0
Men vore kul o höra vad ni anser?

Kommentarer
Postat av: we will never walk alone-Vill du bli dagens blogg?

3 är den sämsta operatör som finns!

2012-03-16 @ 10:52:01
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh jag funderar på att byta min HTC Sensation XL mot en Samsung Galaxy S2. ska kanske byta idag med en bekant xD

2012-03-16 @ 14:04:03
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0