Måndagslistan

*Måndagslistan*
Ytterligare en ny vecka och en Måndagslista!
I dag är jag glad för:

♥ Helgen var lugn och skön, var ju kanon väder HELA helgen. Så de blev lite trädgårsdsgöra.. Härligt nu ÄR det vår!
♥ Tvätten han vi även med:) skönt!
♥Pesudotvillingar - Vad är det? Jo då de ska jag berätta för er nu i veckan :) Har kommit på att så är fallet! Jag är pesudotvilling med min lilla syster! :)
♥Att vaktmästaren i fredags var och fixade vår trasiga lucka och spärr till fönstret ,( tog BARA 1 år)
♥Att jag får följa mina små chilis som växer o växer:) nu har dom fått flytta isär, och fått egen kruka.. Bild kommer!
♥Att i dag är 13 dagar sen en väldigt härlig grej hände:) Jag kommer Även om det berätta i ett senare inlägg, men jag ska bara blir "starkare" först:)

Kommentarer
Postat av: Louize

Alltid undrat vad alla menar med måndagslistor

men fint gjort tycker jag =)

2012-04-21 @ 13:01:47
URL: http://shapeful.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0