vinnaren i Tävlingen Lantlig dekor!

Nu är det hög tid att utse vinnaren i tävlingen Lantlig Dekor!
Jag vill så klart tacka alla som för mig är ett stort deltagar antal!
Jättekul att ni varit med!
Som ni sett så har jag en tävling igång den hittar ni HÄR!
Och en ny tävling kommer upp om ytterligare Presentkort man kan vinna :)
Såå Vem vann nu då?
Jo...
Grattis säger vi till !

Celine!
Maila mig dina personuppgifter innan 6/5-12 så fixar vi till din vinst :)
Åter igen grattis!
Och som sagt snart! sanart kommer ytterligare en kanon tävling upp så håll utkik:)

Kommentarer
Postat av: Anders

Grattis till Celine :-)

Tack för en fin tävling.

Ha De!

2012-05-01 @ 00:28:46
URL: http://pappanheteranders.blogg.se/
Postat av: ullie

Grattis till Celine!



nja det blev ingen eld föör oss idag . Har sjungt med kören flera andra år men i år va vi upptagna så vi orkade inte :)

Du då ? Hade ni någon speciell dag ?

2012-05-01 @ 01:41:50
URL: http://weberskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0