Jag är såld!

Grey´s Anatomy
Jag är såld!
Jag beslutade mig för nrä serien blrjade sändas att jag ALDRIG skulle fastna i Grey´s "träsket"
och nu sitter jag stenhårt fast!
Varje vardag så går de repris från tidigare säsong på Kanal 5 .
Och tur som är så har vi en inspelningsbar box (så även om vi inte skulle vara hemma så missar jag inte en sekund!
Och lycklig som jag är så fick jag se nya avsnitt  som kommer sändas den 7 mars kl 21:00!
Då kommer Isacsmamma att vara fastklistrad i soffan!
Detta är en fantastisk sjukhus serie..
Vad de gäller serier för mig, så kan jag tycka att de flesta efter ett tag blir långrandig, tråkiga och faktiskt lite löjliga..
*Harkel* Våra bästa år....   Glamour ...  ( behöver inte säga mer än att jag är mammaledig va? :P )
Men denna är så spännande, så reality! så UNDERBAR!
Om jag säger:
Patrick Dempsey

Ja men precis!
En sådan doktor ser du då inte i Sverige!
Jag är fast och jag ska se hela nya säsongen från början till slut!
Ska du?

Kommentarer
Postat av: IsaMarie - Fotografi

Jag har faktiskt aldrig fastnat i den serien.. Kollade 1a säsongen tack vara min syster, men tröttna. Men visst är de snygga att kolla på:P Ska jag kolla på en sjukhusserie så är det Scrubs som gäller;)

2012-02-11 @ 15:18:10
URL: http://isamarie.blogg.se/
Postat av: Lavali - Min sexiga Hemlighet!

Kikar in idag också och lämnar lite tassavstryck innan jag går!

Hoppas du haft en toppenbra lördag

2012-02-11 @ 16:28:58
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0