En Lördagslista

Har du någonsin..
Ätit sushi: Nej, det har jag aldrig gjort faktiskt.
Stått på scen: Jajjemän, när jag var mindre.
Blivit dumpad: Näe faktiskt inte.
Varit med om en bilolycka: Nepp, det har jag klarat mig ifrån.
Klättrat i bergen: Nja, det skulle jag nog inte säga att jag har.
Sett vita huset: Ja ja visst, i tidningar.
Vad gjorde du förra sommaren: Vi var på Gotland och vi njöt av  våran nya gård som följde lägenheten:)
Svär du för mycket: Tyvärr Alldeles för mycket!
När duschade du senast: Nyss :)
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta.
Vilken färg är dina underkläder: Svarta.
Vilken låt lyssnar du på just nu: Mora Träsk - Per olsson
Vad var det sista du sa: Är du mammas sötnos?

Vad är brevid dig just nu: En Ny bakad kladdkaka :)
Vad var det sista du åt: Tacos

Har du en lavalampa: Nepp, aldrig haft någon faktiskt.

Hur är vädret just nu: Det regnar/snöar
Vad gjorde du igår natt: Svarade på kommentarer
Vem pratade du sist med på telefon: Min Älskade Mamma
Vad gör dig glad: Att Barnafadern ger mig sovmorogn och brygger kaffe:)

Vart skulle vilja du åka: Italien, Alcudia, köpenhamn och mumindalen
Vill du ha barn: Absolut, Har redan ett litet gryn, men vill ha många flera!

Kommentarer
Postat av: Emmababy

Godkväll, allt bra? kramis

2012-01-21 @ 19:17:04
URL: http://emmababy.se
Postat av: ansan

när åker vi?

2012-01-22 @ 10:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0