Fredags Fräckis

George Bush fick en hjärtattack och dog varvid han kom till helvetets port där stod Djävulen och väntade på honom.
Djävulen hälsade honom välkommen och sade:
"Jag har ett litet problem!
Du finns med på min lista men jag har lite ont om plats här inne.
Eftersom du definitivt hör hemma här så har jag ett förslag.
Jag har tre personer som inte riktigt platsar lika bra som du, här i helvetet.
Jag tänkte faktiskt låta en av de tre gå och låta dig ta deras plats.
Jag ska till och med låta dig bestämma vem som kan gå så du kan ta dennes plats."
 
Med tanke på läget han befann sig i så tyckte George det lät ganska bra och gick med på
Djävulens förslag.
Dom gick in i Helvetet och Djävulen öppnade dörren till det första rummet.
Där inne fanns Richard Nixon och en stor swimmingpool.
Nixon dök, gång på gång, och
efter varje dyk kom han upp till ytan tomhänt, ty detta var hans öde i Helvetet.
 
"Nja..." sa George. "Jag tror inte detta är något för mig.
-Jag är inte så bra på att simma så jag kommer inte riktigt att orka med detta dag efter dag.
 
Djävulen nickade förstående och ledde George till det andra rummet.
Där stod Tony Blair med en slägga, omgiven av stora stenblock.
Det enda han gjorde var att svinga sin slägga, gång på gång på gång.
 
"Nej, jag har problem med en axel. "Skulle jag krossa sten hela dagarna skulle jag ständigt
ha en fruktansvärd smärta i min axel, sa George Djävuelen ledde då George till det tredje rummet och öppnade dörren.
George häpnade över det han såg, för där inne låg Bill Clinton naken på rygg med händer
och fötter fastkedjade vid golvet.
 
Böjd över honom satt Monica Lewinsky och gjorde det som hon gör bäst.
 
George sken upp, nickade ivrigt och sade, "jepp, det här tror jag nog att jag kan stå ut med". Djävulen log och sade : OK Monica, du kan gå!"
 

Kommentarer
Postat av: Jojjjjohs.se - Foto & bloggdesign

Hej! Detsamma!!!

Svar: Tack sååå mycket vännen!
isacsmamma.blogg.se

2012-06-22 @ 14:31:29
URL: http://jojjjjohs.se
Postat av: trollet

haha, suuuper bra!! ;)

Svar: Hheheh ja men visst är den bra! :P <3 KRAM
isacsmamma.blogg.se

2012-06-23 @ 11:26:28
URL: http://www.lchftrollet.blogg.se
Postat av: Linora ♥

Fin blogg!
Allt bra med dig? :D

Svar: Jättekul tt du är med i tävlingen! hoppas du får en bra lördagskväll , vad ska du hitta på ? :)
isacsmamma.blogg.se

2012-06-23 @ 14:41:07
URL: http://Linoraas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0