En Fredagslista

Hittade en kul lista !!
1. Hur gammal är du om fem år? Hemska 31
2. Vem var den sista du träffade? Min sambo
3. Hur lång är du? 168 centimeter
4. Vilken var den senaste film du sett? Pretty Woman
5. Vem ringde du senast? Mamma!
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? God morgon till Mamma
7. Var är dagens planer? Städa o kanske baka:)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa helt klart!
9. När såg du senast din mamma? igår kväll
10. Vilken ögonfärg har du? Gröna
11. När vaknade du idag? 5:45
12. Kaffe med mjölk eller utan? Med mjölk
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja.
14. Vilken är din favoritplats? Grönhagscamping på Öland! och hela Öland i sig!
15. Vilken plats föredrar du minst? Har nog inget sådant ställe..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Om tio år så har jag förhoppningsvis ett eget företag, jag har om 10 år 3-4 barn.
17. Vad skrämde dig som barn? oj de kommer jag inte ihåg:P
18. Vem fick dig att skratta senast? Min son! :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar 2 st varav den ena ligger på tradera.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 7 st
23. Hur många landskap har du bott i? Ett!
24. Har du någon gång skickat ett medelande du ångrat? Ja!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
26. Är du social? Ja!
27. Vilken är din favoritglass? Chokladkross!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Starta företag!!!
29. Tycker du om Kinamat? Ja!
30. Tycker du om kaffe? Hm.. jo ! FÖR mycket!
31. Vad dricker du till frukost? KAFFE.
32. Sover du på någon särskild sida? Höger sida, men vaknar för de mesta på vänster:)
33. Kan du spela poker? nej
34. Tycker du om att mysa? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja faktiskt!:P
37. Vill du ha barn? Ja, jag har redan en liten kille, men kan gärna tänka mig flera.. Snart! ..
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska lite danska men har kunnat flera...
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Tyg och Garn!
för min egen del men blir en hel del till lill prinsen<3
42. Äger du dyra smycken? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Smörgås med ost
45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha.. jag? :P
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr jag har i handflatan som tillkom under gymnasiet.. Gick hotell och resturang..
47. Vad har du för ringsignal? Klassisk signal
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja självklart!
49. Flirtar du mycket? Njä
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har inte begripit hur jag sakll få in en profilbild än...
51. Kan du byta olja på bilen? Ja de e klart!
52. Har du fått fortkörningsböter?Nej men parkeringsböter :P
53. Vilken var den senaste bok du läste? Gömda
54. Läser du dagstidningen?Nej!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej!
56. Dansar du i bilen? nja kanske:P
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Beställningskomihåg!
59. När var du i kyrkan senast? ojoj de var länge sen !
60. Vilka personer utmanar du? Ni som vill kan haka på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0