Jag är utmanad!

Har fått en utmaning av Penny och de självklart tar jag emot den.
Jag ska berätta 5 saker ni inte visste om mig och sedan ska jag utmana 5 andra att anta denna utmaning. Man ska även länka till den man fått utmaningen av.
Så jag delar med mig av 5 hemlisar om mig:)


1. Jag har egentligen glasögon, men använder dom sällan då jag inte tycker dom gör någon nytta.

2. Min dröm är att få starta eget företag.

3. Jag måste bre smör på hela brödskiva, inte bara i mitten utan HELA:)

4. Jag lyssnade på Arvingarna upp till 10-11 års åldern :P

5. Jag är löjligt kär i garn & tyg!
Skulle jag inte ha vett så skulle jag kunna köpa garn och tyg för ALLA pengar!


Jag utmanar dessa personer nedan:
Fnulan
Annika
Hannele
Patricia
Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0