En kulig Lista 2 !



  • Är du kittlig? Svar Ja!!!!! Något så enormt!

  • Vilket är ditt favoritcafé? I denna stad så finns de inte mycket till kaffe, och de var allt för länge sen jag var på något alls...

  • Hur många barn vill du ha ? Min önskan är 4 st.

  • Tänker du nånsin pierca/tatuera dig? Jag har 2 tatueringa i dagsläget:) Fler kommer nog.

  • Vem är din bästa vän? Ingen nämd ingen glömd!

  • Vilken är den bästa bok du har läst? Gömda!

  • Hur ser du på fysisk träning? En omöjlighet...

  • Gillar du att sjunga? Jajjemän, gillar att sjunga sen om man kan är en annan sak :)

  • Tänder du på nåt ovanligt? Nä jag  använder oftast tändare :P



Kommentarer
Postat av: Johanna

kul lista :)

2012-05-26 @ 09:45:33
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0