Sverige nummer 1!

Det undgick väl ingen att höra att  låten i går faktiskt var  förändrad ...
Jo ...

I aftonblandet kan man läsa:

"Sluddrar hon?" "Tappar hon texten?" "Outstanding!".

Åsikterna haglar i sociala medier efter Loreens uppträdande.

– Kärlek Loreen, skriver komikern Jonas Gardell.

Hon har varit favorittippad sedan dag ett.

När Loreen klev upp på den stora scenen i Baku tidigare i kväll steg jublet i arenan – och det vägrade att sluta.

Men snabbt bytte uppmärksamheten fokus.

Loreen verkade sluddra på orden, tappa melodin och glömma text. Svenskarna uttryckte sitt missnöje på Twitter.

– Vågar jag säga att det känns lite osäkert, skrev artisten Richard Herrey.

 

 

 

Men jag måste ändå säga att Loreen är för mig en STOR favorit!

och jag tror absolut att hon har mycket goda chanser att komma långt på Lördag.

 

Låten är ju för oss förändrad, men vissa hör den för första gången, just kanske nu på Lördag,

Och jag tror minsann att hon tar dom med storm som hon gjorde med oss här hemma :)

 

Heja Loreen!

Heja Sverige!

 

Jag tror på dig!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: IJM

Hejja Sverige!! =))

2012-05-25 @ 10:39:57
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: linnea

jag ska jobba till fem och sedan umgås med kompisar!

2012-05-25 @ 10:40:04
URL: http://linneakin.blogg.se/
Postat av: feztis

Jag har bloggpausar titt som tätt haha. Har så mycket runt omkring mig hela tiden och nu när det är så härligt väder ute vill man ju passa på att njuta av det så mycket det går :)



Allt är bara bra här, själv då?

2012-05-25 @ 10:46:27
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0