Nya besked och en uppdatering

Är de inte komiskt!
Ni som läste mitt tidigare inlägg HÄR Ang Tre och Android 4.0,
Straxt efter mitt inlägg så gick jag av en slump in på tre och fick se att ICS fanns tillgängligt..  Även för oss Tre Kunder!
Efter besked att de skulle släppas vecka 13 tills att de släpptes i går .. hm..
Ja ja jag klagar inte, men verkar ändå skumt att de inte är någon kommunikation..
De skulle de nog ha vetat att de skulle släppas i dagarna:P Eller?
Hur som haver.. Jag har uppdaterat min Samsung Galaxy S2 nu och är så imponerad (hitintills)
För mig är de som en ny telefon ..
Har inte riktigt hunnit kika igenom allt än, men de jag märker än så länge så är den nya uppdateringen kanon!
Jag har läst både positiv och negativ kritik om uppdateringen, Men jag är nöjd:)
Än så länge att tillägga..
Ska kolla igenom allt riktigt under dagen och så återkommer jag med mer information:)
Men en kul grej, visserligen inte supernödvändig men roligt är de..
Det är Ansiktsigenkänning, :)
Ja man låser upp telefonen via kameran, då telefonen känner igen ansiktet!
Ha ha hur kul är inte de..
:P
Man kan ju självklart använda de vanliga sätten med så som  pinkod och Mönster, men även bild och lösen..
Aaaa denna utveckling;)
Hihi jag ska kolla lite till så återkommer jag som sagt!
Supermysig lördag på er ♥

Kommentarer
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Kul med ansiktsigenkänning, men skulle bli rätt jobbigt om det började strula :D

Allt jag har på min är knapplås (eller vad de nu heter, viloläge?), vågar inte ha annat :D

2012-03-17 @ 12:32:26
URL: http://lavali.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Oj, jag fattar verkligen ingenting av ovanstående ^^ (fast å andra sidan förstår jag inte mycket när det gäller teknik, hehe)



Dagens bloggtips ligger uppe nu!

Kolla in o se om det blev du! Jag har, i samma inlägg, lagt upp morgondagens bloggtipstävling. Anmäl dig och du kan synas framför ca 2000 unika läsare. Ett enkelt "jag är med" så deltar du!

2012-03-17 @ 21:30:42
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: we will never walk alone-Bli veckans blogg!

Vilka grejer de kommer på :)

2012-03-18 @ 00:14:32
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Min sambo jobbar med sånt så jag slipper fixa!

KRAM

2012-03-18 @ 00:24:26
URL: http://fnulan.se
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Mjo det är säkert så... men jag har försökt förstå det, men icke...

2012-03-18 @ 02:04:14
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0