Försäkringskassan

När man läser om sådan fall som Jimmy är i (läs inlägg)
Man blir så ledsen, man blir så arg
usch ursäkta svordomen men vart fan är empatin och mänsligheten?????
Vart är förståelsen???
Jga blir såå arg så ledsen  Jimmy Berör med sitt brev och jag vet inte vad  vi lever i för sverige om ingen gör något åt detta nu?
Försäkringskassan, nu är de så här, detta handlar om en familj!
En familj som misst sin fina dotter!
Hur kan ni göra så här emot dom ??!
Och alla andra med för den delen.
Jag vet inte om man sitter här med tårar i ögonen just för att man själv har barn, men då kan man ju fråga sig...
Finns det ingen människa på försäkringskassan som har Barn?
och ska det för den delen behövas, för att förstå ?
Hur försäkringskassan är mot oss dödliga det vet vi ju, men det borde inte få pågå hur länge som..
Snart är det dax att någon gör något!!!!
Man hinner inte sluta läsa om Jimmy och hans familj förrens det dyker upp nya :(
jag blir sååå ledsen :(
I aftonbladet idag  står det även om Nellie Pilsetneks dotter, som dog i magen i åttonde månaden..
Men Försäkringskassan godtog inte sjukskrivningen.. – trots flera intyg från läkare och kurator.
HALLÅ DET GÄRLLER BARN OCH DERAS FÖRÄLDRAR !
Jag kan  inte  prata mer om detta nu jag blir såå ledsen :(
Vill ni själva läsa hos Jimmy så hittar ni det här ♥
Och

Nellie Pilsetnek

Kommentarer
Postat av: Lisamarie

Sv: tack desamma! :D

det är ju sjukt..

2012-05-05 @ 14:27:47
URL: http://lillalisaaa.blogg.se/
Postat av: Sara Elisabeth Norberg

Läste om det där, ja va ska man säga om FK. Dom hjälp inte dom som behöver det sen finns det dom som får pengar å har inga fel alls. Min mormor blev nekat fast hon hade cancer, hon dog 3 månaders efter det. Så FK har vart skit stövlar länge, men nu är dom 100 gånger värre



Ja vi skulle gå ut, men det snöade. Nu regnar det som tur är men 2grader ute. Så vi stannar hemma, jag städar å dottern se på Film. Sonen sitter i in gå stol nöjd å glad. Mer händer inte i dag.



Hoppas bara på bra väder i morn då jag ska gå 5km, ska fara på klädbytardag. He bort alla kläder som man aldrig kommer använda å hitta nya fina kläder.

2012-05-05 @ 14:51:30
URL: http://sahara1983.blogspot.com/
Postat av: Sara Elisabeth Norberg

JO, men bättre med regn än snö =0)

2012-05-06 @ 00:03:44
URL: http://sahara1983.blogspot.com/
Postat av: Patricia♡

sv: Ja eller hur:(

2012-05-06 @ 19:30:19
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0